Marketing B2B

Koordynowanie projektów marketingowych dla sektora B2B z różnorodnych branż, pozwoliło mi na stworzenie:

– tekstów do stron www (w tym landing pages),
– newsów, fotorelacji,
artykułów, mailingów,
– haseł reklamowych,
– onepagerów, ofert marketingowych/handlowych,
– opisów produktów i usług, postów do social mediów,
– prezentacji.

Nadzorowałam także przygotowanie materiałów marketingowych (kontakt z agencjami reklamowymi, digitalowymi, grafikami
i drukarniami).

Wyniosłam także bardzo cenną umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami B2B – top managementem dużych koncernów i negocjowania optymalnych warunków dla prowadzonych projektów.

Pozyskiwałam również sponsorów i partnerów biznesowych, m.in: marki luksusowe – Apart, W. Kruk, Gino Rossi, Kler; koncerny farmaceutyczne – Polpharma, Aflofarm, Polski Lek, USP Zdrowie, Grupa Adamed, Sandoz Polska, Sanofi, Pfizer.